05.03.2019 678 0 newsdaily.org.ua

©gorodenkoff/iStock

Команда вчених USC, знайшла інноваційний метод виявлення молекулярних маркерів пухлин раку молочної залози. Детальніше про це розповідає портал Eurekalert.

Тепер завдяки машинному навчання комп'ютер може швидко аналізувати зображення пухлин та визначати ті, що мають рецептори естрогенів. Це є основою для визначення прогнозів і способів лікування. Вчені повідомляють, що це величезний прорив в області медицини.

© AlexRaths/iStock

Проект відкрив новий метод лікування раку молочної залози, на який можна покладати великі надії: результати стануть краще, а вартість лікування нижче. Нещодавно в журналі Nature Partner Journal Journal of Cancer Cancer були опубліковані перші результати вчених.

«Це можна назвати початком революції. Тепер машинне навчання можна використовувати для отримання нових даних про рак молочної залози у лікаря», — сказав професор Медичної школи Кеку в USC, Девід Агус. «З допомогою машинного навчання ми можемо визначати найкращі способи лікування та допомагати більшій кількості людей».