05.06.2019 630 0 newsdaily.org.ua

©ehaurylik/IStock

Існує ген, який, активізуючись, подвоює ризик розвитку астми у дитини. Дослідники з'ясували, що діти захищені від цього та інших респіраторних захворювань, якщо в будинку є кішка.

Ханс Бисгаард, професор педіатрії та голова COPSAC (Копенгагенських досліджень по вивченню астми), назвав це відкриття «просуванням у вивченні походження хвороби».

@veronikapanda/Unsplash

Вчені підтвердили, що собаки такого ж ефекту не надають. Вони зібрали дані від 377 датських дітей, зіставили їх гени з урахуванням наявності тварин і виявили, що кішки також бережуть від пневмонії та бронхіту.

Але на даний момент не до кінця зрозуміло, як кішки впливають на наші гени. Автор дослідження, Джейкоб Стокгольм, припустив, що це може бути пов'язано з тим, що кішки як гриби або ж самі несуть бактерії, що впливають на нашу імунну систему. Більш раннє дослідження також показало, що кішки активують ген, що викликає у дітей екзему.

@thesollers/Unsplash