16.06.2019 589 0 newsdaily.org.ua

© Pixabay

Недавні дослідження показали, що генетика батька може впливати на те, як мати, буде дбати про дитину. Гени батька, як виявилося, впливають на поведінку матері під час виношування дитини, а також після народження. Це вплив проявляється в турботі про потомство, кількість уваги, яку мати приділяє дітям.

Експеримент

Дослідники з Кардіфського університету (Великобританія) в ході експериментів на білих мишах виявили закономірність впливу генів батька на ставлення матері до потомства. Вчені вважають, що аналогічний ефект можна спостерігати і щодо людей.

© LightFieldStudios/IStock

Вивчення гормональних сигналів під час вагітності від плаценти показали, що асоційований з сигналами ген Phlda2 в момент зачаття має лише одну активну копію, в той час як інші — по кілька. У ході експерименту у однієї групи мишей активували обидві копії (материнську і батьківську) гена Phlda2, а в іншої — «вимкнули».

Результат експерименту

Досвід показав, що матері з активним батьківським геном більше уваги приділяли житлу і менше — дитинчатам. Інша ж група, з пасивним батьківським геном виявляла більше турботи про дітей і менше — про навколишньому просторі.