Вчені створили новий препарат, який змушує організм спалювати жир і бути у формі навіть на нездорової дієти
19.04.2019 585 0 newsdaily.org.ua

©fizkes/iStock

Дослідники з університету Нового Південного Уельсу в Сіднеї (Австралія) стверджують, що про ожиріння можна буде забути завдяки першій у світі таблетці, що зупиняє виробництво організмом жирових клітин.

Криза глобального ожиріння

Згідно з дослідженнями, опублікованими в травні, майже чверть населення світу до 2045 в 30 років буде страждати ожирінням, а у кожного восьмого розвинеться діабет типу 2. Провідний автор доктор Алан Мозес з данської фармацевтичної компанії Novo Nordisk підкреслив: «Ці цифри підкреслюють приголомшливу проблему, з якою світ зіткнеться людство. Крім медичних проблем, з якими зіткнуться ці люди, системи охорони здоров'я понесуть величезні витрати».

Відкриття учених може допомогти уникнути глобального ожиріння

Таблетка, названа PO53, блокує процес, який створює жирові клітини, що може допомогти знизити частоти раку, серцевих захворювань, діабету типу 2 і деменції. Дослідники кажуть, що їх відкриття — це перший раз, коли вченим вдалося зупинити цей процес.